Над сценою є декілька кнопок




Кнопки, які розташовані нижче сцени


Подвійне клікання по значку папки (або натиск на кнопку "Гаразд") відкриває її.
Оберіть потрібен вам спрайт та натисніть кнопку "Гаразд". Вікно папки закриється, а обраний спрайт появиться у Списку спрайтів та на Сцені.


Графічний редактор Скретча дозволяє створювати та змінювати зображення за допомогою стандартного набору інструментів. Шаховий фон означає прозорість.
Сцена – це місце виконання створених проектів: ігор історій, анімацій тощо. На сцені спрайти пересуваються та спілкуються між собою, виконують запрограмовані дії.
Розміри сцени вимірюють в умовних одиницях. Для зручності домовимося, що ця умовна одиниця дорівнює довжині одного кроку спрайта. Якщо головний герой рухатиметься з початкового положення (з середини сцени) вгору або вниз, то його шлях до краю сцени становитиме 180 кроків, а в разі руху вправо чи вліво - 240 кроків.
Команди руху та повертання спрайтів містяться в наборі команд, об'єднаних загальною назвою Рух.
Перша команда в будь-якій програмі визначає початок виконання програми. Такі команди містяться в наборі команд Керувати і мають вигляд "шапки", а решта команд під'єднується до першої команди.

Число 10 - це параметр, що вказує кількість кроків. Щоб змінити це число, слід записати у віконці інше значення параметра.
Напрямок руху можна побачити у вікні настроювання спрайта, він позначений синьою рисочкою. Для того щоб змінити напрямок, можна перетягнути синю риску за допомогою миші або дати команду Повернути в напрямку.
Команда Повернути в напрямку має чотири параметри, які можна вибрати після натискання на трикутник, зображений у вікні поруч із числом.
Немає коментарів:
Дописати коментар